Vi har modtaget din anmodning om et gratis menuforslag. Jeg begynder hurtigst muligt at brygge et lækkert tilbud sammen til dig, og du kan forvente et svar retur om senest 14 dage.
Vær opmærksom på, at vi skal bede om din endelige menu 8-14 dage før datoen for arrangementet og det endelige antal kuverter senest tre dage før.
Sidder du inde med spørgsmål til menuen, levering eller noget helt tredje, er du velkommen til at ringe til os på 5858 5054.
Du kan i øvrigt læse om vores mange praktiske informationer her.
Super lækker And til Morten's Aften - og super service - her handler jeg gerne igen og tak for en velstegt And ;o))
Vi bestilte den klassiske brunch Alt var perfekt og meget lækkert Det er absolut ikke sidste gang, vi bestiller ved jer. Vil klart anbefale jer til andre!
Hej Morten
Først vil jeg sige en STOR TAK for den meget meget lækre mad, som vi nød i fulde drag - herligt.
Vi vender frygteligt tilbage med nye madordrer, når vi igen skal have gæstebud i en særlig anledning.
Som udgangspunkt er leveringsprisen ekskl. afhentning af service. Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændring i leveringsprisen.
Du modtager en faktura 2-3 dage før datoen for dit arrangement. Her kan du se det samlede beløb både inkl. og ekskl. moms. Vil du betale med bankoverførsel, er det også her, du kan se vores bankoplysninger.
Det fremgår af din faktura, hvornår vi ønsker, at betalingen er gået igennem. Husk derfor at kigge den godt efter.
Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.
Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.
Vi anbefaler altid, at maden leveres en time før, I skal spise eller en halv time før, gæsterne ankommer, så I kan nå at pakke ud og få et overblik over de – måske – mange kasser, skåle, glas osv.
Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.