Handelsbetingelser

Information

I følgende afsnit kan du læse om Kok Amoks handelsbetingelser. Sidder du med spørgsmål eller synes, at du mangler svar på et særligt emne, er du velkommen til at kontakte os for yderligere uddybelse.

1. Virksomhedsoplysninger

Kok Amok Catering ApS v. Morten Enøe-Christiansen
Smedegade 65
4200 Slagelse

CVR-nummer: 41246855
Selskabets formål er at drive handel og industri samt restaurationsvirksomhed.

 

2. Priser og betaling

Alle priser på Kok Amoks hjemmeside er angivet i danske krone (DKK) og er inkl. moms. Vi oplyser dog altid beløbet uden moms på din ordrebekræftelse/faktura.

Når du betaler for din ordre, kan dette ske via bankoverførsel, betalingskort/kontant i vores lokaler eller kontant (lige penge) til vores chauffører ved levering af din bestilling.

Betaler du via bankoverførsel, skal vi have modtaget overførslen senest tre dage før datoen for dit arrangement. Overførsler skal altid mærkes med dit ordrenummer, som er angivet i din bekræftelse/faktura, og skal overføres til følgende kontonummer: Spar Kronjylland Reg. nr: 6685 Kontonr: 0020925027

 

3. Levering

Vores mad leveres af Kok Amok ApS og egne chauffører. Vi bestræber os altid på at levere maden til det ønskede leveringstidspunkt, men for en sikkerheds skyld har vi et leveringsspænd på 30 minutter. Så ønsker I, at maden ankommer kl. 18.00, vil det enten hedde mellem 17.30-18.00 eller 18.00-18.30. Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning. Prisen på levering varierer efter afstand mellem Kok amok ApS og din leveringsadresse. Leveringsprisen vil altid fremgå tydeligt, når du vælger hvor din mad skal leveres til. Du har også altid mulighed for selv at afhente din menu direkte fra vores lokation i Slagelse. Vælger du at afhente ordren, er der naturligvis ingen leveringspris, medmindre vi skal afhente servicen hos dig efter endt arrangement.

 

4. Databehandling

Her beskrives, hvordan virksomheden benytter kundedata. En virksomhed modtager kundedata, når en kunde køber varer gennem e-handel eller webshops. Når du bestiller mad på Kok Amoks hjemmeside, har vi brug for nogle personlige oplysninger i forhold til at gennemføre din ordre. Herunder er oplysninger som: dit navn, adresse, telefonnummer samt e-mail. Disse oplysninger bruges som sagt til at kunne gennemføre din ordre fra bestilling til levering. Oplysningerne bliver indsamlet via vores hjemmeside, og vi sikrer altid, at dette sker med samtykke, så du selvfølgelig ved, hvilke oplysninger der indsamles, og hvordan de bruges. Dette sikres ved, at du accepterer vores handelsbetingelser, når du gennemfører din bestilling. Vi registrerer ingen af dine personfølsomme oplysninger, og de informationer vi benytter, bliver hverken videregivet eller solgt til tredjepart. Vi opbevarer dine oplysninger i fem år, hvorefter de slettes fra vores database. Vælger du at oprette dig som kunde, vil dine informationer ikke blive slettet efter de fem år, men ønsker du, at dine oplysninger slettes, kontakter du os blot på [email protected]. Når du er registreret i vores database, har du altid ret til at vide, hvilke oplysninger vi benytter og gemmer. Disse rettigheder har du persondataloven. Ønsker du at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har gemt, kontakter du os blot på [email protected].

 

5. Fortrydelsesret og klagemuligheder

Du kan annullere din ordre op til 8 dage før datoen for dit arrangement. Sker annulleringen efter de 8 dage, vil halvdelen af det fulde beløb blive opkrævet. Ønsker du at klage over dit køb på www.kok-amok.dk, skal du kontakte os på 5858 5054 eller [email protected]. Vi er selvfølgelig altid interesserede i at finde en god løsning, hvis du har haft en utilfredsstillende oplevelse hos os.

 

6. Kontakt

Har du spørgsmål eller kommentarer, kan du altid kontakte os via følgende oplysninger: Telefon: 58585054 E-mail: [email protected]

 

7. Ændringer

Kok Amok ApS kan til enhver tid foretage ændringer i deres handelsbetingelser, hvilket altid vil være ensidigt. Denne side er sidst redigeret 26. marts 2024

Brug for hjælp?

Har du brug for hjælp eller rådgivning
Så tøv ikke med at tage fat i os!
Ring til os på:
5858 5054Send en besked

FAQ

Det er vigtigt, at vi kan komme i kontakt med dig eller kan få fat på en, som kan besvare vores eventuelle spørgsmål, og som kan guide os på vej i tilfælde af, at GPS’en ikke kan finde frem.

Vi bestræber os altid på at levere maden til det ønskede leveringstidspunkt, men for en sikkerheds skyld har vi et leveringsspænd på 30 minutter. Så ønsker I, at maden ankommer kl. 18.00, vil det enten hedde mellem 17.30-18.00 eller 18.00-18.30.

Ja, vores service skal returneres i rengjort stand medmindre andet er aftalt. Er rengøringen mangelfuld, vil der blive opkrævet et gebyr for opvask på 1000 kr. samt 10 kr. pr. kuvert.

Vi gør opmærksom på, at det d. 31. december kun er muligt at bestille vores nytårsmenu og desværre ikke andre menuer, buffeter og retter fra cateringkortet.

Du kan bestille mad direkte fra vores hjemmeside, men du har også mulighed for at ringe og aftale tid for en nærmere snak. Måske vi kan aftale det over telefonen. Ellers kan vi arrangerer et tidspunkt for et møde.

Du henter din bestilte mad på vores adresse Smedegade 65, 4200 Slagelse.

chevron-down