FAQ
Information
Levering
Spørgsmål?
Bestilling
Vi har som udgangspunkt åbent alle dage på nær de sædvanlige helligdage som d. 24.12. og d. 1.1. Enkelte dage er som oftest travle for os, hvorfor det er vigtigt at være i god tid med reservation af dato samt bestilling af menu.
Du kan bestille mad direkte fra vores hjemmeside, men du har også mulighed for at bestille via telefon, e-mail eller ved at komme et smut forbi caféen, hvor vores tjenere altid er behjælpelige med at modtage din bestilling.
Vi hjælper dig gerne med at sammensætte din menu. Du har enten mulighed for at afgive ønsker og få et menuforslag, eller du kan booke et møde med vores kok, som guider dig igennem de forskellige retter og sammensætninger.
Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.
Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.
Du har selvfølgelig mulighed for at ændre antallet af kuverter. Faktisk helt op til 3 hverdage før dit arrangement. Vi sætter dog altid pris på at få et ca. antal ved bestilling.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.
Når du bestiller mad fra Kok Amok skal du være opmærksom på, at vi har et minimum på 8 personer (10 ved levering af mad). I enkelte tilfælde, er det muligt at bestille til færre personer, men hør os altid ad, inden du bestiller.
Det gør vi selvfølgelig. Du skal blot oplyse, hvor mange personer det drejer sig om, samt hvad personerne tåler og ønsker. Så laver vi en særlig menu/ret, som behager deres smag.
Har du særlige ønsker til maden til dit arrangement, er du velkommen til at sende Morten en e-mail på mad@kok-amok.dk, hvor han vil tage stilling til, om det kan lade sig gøre, samt hvad det i så fald vil koste. Vi er som udgangspunkt altid klar på at få dine ønsker opfyldt.
Ja. Du må meget gerne reservere datoen for dit arrangement, inden du ved, hvad menuen skal bestå af. På den måde er du sikker på, at vi har plads i kalenderen til dit arrangement.
Vi gør opmærksom på, at det d. 31. december kun er muligt at bestille vores nytårsmenu og desværre ikke andre menuer, buffeter og retter fra cateringkortet.
Betaling
- Du kan betale via bankoverførsel
- Du kan betale i vores café, hvor vi både modtager kontant og dankort
- Du kan betale, når du får leveret maden, hvor vi kun modtager kontant og lige penge
Levering / Afhentning
Leveringspriser
Service
Kok og serverings-personale
Vigtige informationer
Det siger vores kunder om os

Hej med jer!
Har lige været til barnedåb i dag hos familien Birkholm. Og de havde bestilt mad hos jer. Synes lige jeg ville fortælle at maden var FANTASTISK! Stor ros til kokken!

Jeg vil gerne sige tak for jeres levering i lørdags. Alt fungerede perfekt: Leveringen, kommunikationen og ikke mindst maden. Det smagte virkelig godt, og gæsterne var fulde af ros.
Vi er yderst tilfredse!