FAQ

Der er som regel en masse informationer, der skal holdes styr på, når man bestiller mad ude. Derfor har vi her samlet en del af de emner, som vi oftest modtager spørgsmål til.

Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.

Vigtige informationer

Vi sætter stor pris på at høre fra jer, så efterlad gerne en anmeldelse på enten Trustpilot eller Facebook og fortæl os om din oplevelse.

Vigtige informationer

Mange bliver tit overraskede over mængden af kasser og skåle, så sørg for at have ryddet køkkenbordet og hav gerne plads på køkkengulvet til at stable kasserne.

Vigtige informationer

Det er vigtigt, at vi kan komme i kontakt med dig eller kan få fat på en, som kan besvare vores eventuelle spørgsmål, og som kan guide os på vej i tilfælde af, at GPS’en ikke kan finde frem.

Vigtige informationer

Oplys den præcise leveringsadresse, så vores GPS kan finde frem til jer.

Vigtige informationer

Ønsker du serveringspersonale til dit arrangement, kan vi godt hjælpe jer med det. Prisen for vores tjenere er 495 kr. pr. time i minimum 3 timer. Antallet af tjenere vurderes ud fra kuvertantal samt ønskede arbejdsopgaver. Forvent at en tjener kan servicerer 12 gæster.

Vær opmærksom på, at køretiden med start i Slagelse medregnes som timeløn.

Kok og serverings-personale

Ja, vi kan sagtens sende en kok med til jeres arrangement til at tranchere og fylde buffeten op.

Prisen for vores kok er 1.200 kr. for første time. Herefter 595 kr. pr. time. Vær opmærksom på, at køretiden med start i Slagelse medregnes som timeløn.

Kok og serverings-personale

Der følger ikke tagbestik med, når vi leverer jeres menu. Så husk at have bestik klar til fade, skåle og andet.

Service

Ja. Vi har et mindre lager af tallerkner, glas, bestik og diverse bordpynt, som vi gerne låner ud til dit arrangement. Spørg gerne ved bestilling af din menu.

Service

Har vi en aftale om, at vi afhenter servicen, forventer vi at gøre dette inden for 8 hverdage. Vi ringer til dig dagen før, vi afhenter servicen og aftaler tid og sted.

Service

Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændringer i leveringsprisen. Har du ikke mulighed for at aflevere servicen, kan du ringe til os og lave en aftale omkring afhentning.

Service

Din tomme service skal afleveres inden for 5 dage efter arrangementets afholdelse.

Service

Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.

Service

Din tomme service skal afleveres på vores adresse Smedegade 65, 4200 Slagelse.

Du skal blot notere dine informationer på sedlen, der ligger fremme ved indgangen.

Aflevering af REN service er muligt 365 dage om året, 24/7.

Service

Ja, vores service skal returneres i rengjort stand medmindre andet er aftalt. Er rengøringen mangelfuld, vil der blive opkrævet et gebyr for opvask på 1000 kr. samt 10 kr. pr. kuvert.

Service

Som udgangspunkt er leveringsprisen ekskl. afhentning af service. Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændring i leveringsprisen.

Leveringspriser

Vores priser er ikke inkl. levering. Inden for Slagelse bygrænse er prisen 125,-, og ellers er vores leveringspriser delt op efter postnummer. Du kan se leveringspriser for dit postnummer her.

Leveringspriser

Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.

Levering / Afhentning

Du henter din bestilte mad på vores adresse Smedegade 65, 4200 Slagelse.

Levering / Afhentning

Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.

Levering / Afhentning

Maden bliver leveret færdiganrettet på fade og i skåle, så det er klar til at sætte på bordet. Alle kolde retter bliver leveret i brødkasser, så der er mulighed for at stable kasserne. De varme retter leveres i termokasser, og her skal du være opmærksom på, at der kan være op til tre lag i én termokasse. Så tjek gerne en ekstra gang, inden du ringer og siger, at der mangler noget.

Levering / Afhentning

Vi anbefaler altid, at maden leveres en time før, I skal spise eller en halv time før, gæsterne ankommer, så I kan nå at pakke ud og få et overblik over de – måske – mange kasser, skåle, glas osv.

Levering / Afhentning

Vi bestræber os altid på at levere maden til det ønskede leveringstidspunkt, men for en sikkerheds skyld har vi et leveringsspænd på 30 minutter. Så ønsker I, at maden ankommer kl. 18.00, vil det enten hedde mellem 17.30-18.00 eller 18.00-18.30.

Levering / Afhentning

Vi leverer mad til hele Sjælland. Efter særlig aftale kan vi levere til Fyn og Omø.

Levering / Afhentning

Du modtager en faktura 2-3 dage før datoen for dit arrangement. Her kan du se det samlede beløb både inkl. og ekskl. moms. Vil du betale med bankoverførsel, er det også her, du kan se vores bankoplysninger.

Betaling

Det fremgår af din faktura, hvornår vi ønsker, at betalingen er gået igennem. Husk derfor at kigge den godt efter.

Betaling

Når du skal betale for din bestilling, har du flere valgmuligheder.
1. Du kan betale via bankoverførsel
2. Du kan betale i vores udleveringsrum, hvor vi både modtager kontant og dankort
3. Du kan betale, når du får leveret maden, hvor vi kun modtager kontant og lige penge

Betaling

Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.

Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.

Bestilling

Vi gør opmærksom på, at det d. 31. december kun er muligt at bestille vores nytårsmenu og desværre ikke andre menuer, buffeter og retter fra cateringkortet.

Bestilling

Ja. Du må meget gerne reservere datoen for dit arrangement, inden du ved, hvad menuen skal bestå af. På den måde er du sikker på, at vi har plads i kalenderen til dit arrangement.

Bestilling

Har du særlige ønsker til maden til dit arrangement, er du velkommen til at sende Morten en e-mail på [email protected], hvor han vil tage stilling til, om det kan lade sig gøre, samt hvad det i så fald vil koste. Vi er som udgangspunkt altid klar på at få dine ønsker opfyldt.

Bestilling

Det gør vi selvfølgelig. Du skal blot oplyse, hvor mange personer det drejer sig om, samt hvad personerne tåler og ønsker. Så laver vi en særlig menu/ret, som behager deres smag.

Bestilling

Når du bestiller mad fra Kok Amok skal du være opmærksom på, at vi har et minimum på 8 personer (10 ved levering af mad). I enkelte tilfælde, er det muligt at bestille til færre personer, men hør os altid ad, inden du bestiller.

Bestilling

Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.

Bestilling

Du har selvfølgelig mulighed for at ændre antallet af kuverter. Faktisk helt op til 3 hverdage før dit arrangement. Vi sætter dog altid pris på at få et ca. antal ved bestilling.

Bestilling

Vi hjælper dig gerne med at sammensætte din menu. Du har enten mulighed for at afgive ønsker og få et menuforslag, eller du kan booke et møde med vores kok, som guider dig igennem de forskellige retter og sammensætninger.

Bestilling

Du kan bestille mad direkte fra vores hjemmeside, men du har også mulighed for at ringe og aftale tid for en nærmere snak. Måske vi kan aftale det over telefonen. Ellers kan vi arrangerer et tidspunkt for et møde.

Bestilling

Vi har som udgangspunkt åbent alle dage på nær de sædvanlige helligdage som d. 24.12. og d. 1.1. Enkelte dage er som oftest travle for os, hvorfor det er vigtigt at være i god tid med reservation af dato samt bestilling af menu.

Bestilling

Din søgning returnerede desværre ingen resultater, prøv venligst igen.

Yderligere spørgsmål?

Skulle du have yderligere spørgsmål, som du ikke finder svar på her, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os:
Ring til os på:
5858 5054Stil spørgsmål

Stil os et spørgsmål

Har du spørgsmål til vores koncept, menuer eller noget helt tredje, så tøv ikke med at kontakte os. Vi står altid klar til at hjælpe.
Simpel kontakt
chevron-down