Bestil et tilbud

Information

Vær opmærksom på, at vi skal bede om din endelige menu 8-14 dage før datoen for arrangementet og det endelige antal kuverter senest tre dage før.

Sidder du inde med spørgsmål til menuen, levering eller noget helt tredje, er du velkommen til at ringe til os på 5858 5054.

Du kan i øvrigt læse om vores mange praktiske informationer her.

Få et tilbud

Praktiske oplysninger

Brug for hjælp?

Har du brug for hjælp eller rådgivning
Så tøv ikke med at tage fat i os!
Ring til os på:
5858 5054Send en besked

FAQ

Mange bliver tit overraskede over mængden af kasser og skåle, så sørg for at have ryddet køkkenbordet og hav gerne plads på køkkengulvet til at stable kasserne.

Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.

Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.

Din tomme service skal afleveres på vores adresse Smedegade 65, 4200 Slagelse.

Du skal blot notere dine informationer på sedlen, der ligger fremme ved indgangen.

Aflevering af REN service er muligt 365 dage om året, 24/7.

Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.

Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.

Har vi en aftale om, at vi afhenter servicen, forventer vi at gøre dette inden for 8 hverdage. Vi ringer til dig dagen før, vi afhenter servicen og aftaler tid og sted.

chevron-down