Det er vigtigt, at vi kan komme i kontakt med dig eller kan få fat på en, som kan besvare vores eventuelle spørgsmål, og som kan guide os på vej i tilfælde af, at GPS’en ikke kan finde frem.
Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.
Du modtager en faktura 2-3 dage før datoen for dit arrangement. Her kan du se det samlede beløb både inkl. og ekskl. moms. Vil du betale med bankoverførsel, er det også her, du kan se vores bankoplysninger.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.
Der følger ikke tagbestik med, når vi leverer jeres menu. Så husk at have bestik klar til fade, skåle og andet.
Når du skal betale for din bestilling, har du flere valgmuligheder.
1. Du kan betale via bankoverførsel
2. Du kan betale i vores udleveringsrum, hvor vi både modtager kontant og dankort
3. Du kan betale, når du får leveret maden, hvor vi kun modtager kontant og lige penge
Kære Kok Amok. Tusind tak for lækker mad i aftes. Flotte anretninger, mængderne gavmilde og smagen i top. Chaufføren var både sød venlig og hurtig. Mine gæster var glade mætte og tilfredse. Tak for endnu engang at leve op til forventningerne. Det er snart mange gange jeg har bestilt fra jer og det er bare altid godt. Tak. Vh Kamilla
Super lækker And til Morten's Aften - og super service - her handler jeg gerne igen og tak for en velstegt And ;o))
Vi bestilte den klassiske brunch Alt var perfekt og meget lækkert Det er absolut ikke sidste gang, vi bestiller ved jer. Vil klart anbefale jer til andre!