Vores natmad kan kun bestilles i forbindelse med bestilling af anden menu.
Natmaden leveres færdiglavet i vores service og skal placeres på køl indtil brug.
Husk en stor gryde til at varme suppen i.
40,00 kr. pr. person
40,00 kr. pr. person
59,00 kr. pr. person
49,00 kr. pr. person
49,00 kr. pr. person
49,00 kr. pr. person
59,00 kr. pr. person
Hej med jer
Jeg synes lige jeg vil sige, at det er ikke sidste gang ( heller ikke første😍) gang vi køber mad hos Kokamok
Hold da op hvor var det lækkert.
Vi fik Tapas den 22/3 til min 70 års fødselsdag.
Alt var godt og der var rigeligt, selv om der dukkede et par hoveder op, som ikke var inviteret.
Alle roste maden og spurgte hvor vi havde købt det.
Super og tak for god mad
Kathe
Vi har fået mad til vores gæster af flere omgange, og er stadigvæk yderst tilfredse med både service og god mad! I aften har vi fået den lækreste nytårsmenu, hvor service og mad fortsat er helt i top! Tak for Jer! Glæder os til næste gang vi får et flot, lækkert og velanrettet måltid
Hej med jer!
Har lige været til barnedåb i dag hos familien Birkholm. Og de havde bestilt mad hos jer. Synes lige jeg ville fortælle at maden var FANTASTISK! Stor ros til kokken!
Din tomme service skal afleveres inden for 5 dage efter arrangementets afholdelse.
Maden bliver leveret færdiganrettet på fade og i skåle, så det er klar til at sætte på bordet. Alle kolde retter bliver leveret i brødkasser, så der er mulighed for at stable kasserne. De varme retter leveres i termokasser, og her skal du være opmærksom på, at der kan være op til tre lag i én termokasse. Så tjek gerne en ekstra gang, inden du ringer og siger, at der mangler noget.
Det gør vi selvfølgelig. Du skal blot oplyse, hvor mange personer det drejer sig om, samt hvad personerne tåler og ønsker. Så laver vi en særlig menu/ret, som behager deres smag.
Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.
Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.
Oplys den præcise leveringsadresse, så vores GPS kan finde frem til jer.