


Maden bliver leveret færdiganrettet på fade og i skåle, så det er klar til at sætte på bordet. Alle kolde retter bliver leveret i brødkasser, så der er mulighed for at stable kasserne. De varme retter leveres i termokasser, og her skal du være opmærksom på, at der kan være op til tre lag i én termokasse. Så tjek gerne en ekstra gang, inden du ringer og siger, at der mangler noget.
Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.
Vi bærer selvfølgelig maden og stiller det, hvor I ønsker, dog skal vi have hjælp ved større selskaber samt ved levering på 1. sal og derover, hvis der ikke er elevator i bygningen.
Det gør vi selvfølgelig. Du skal blot oplyse, hvor mange personer det drejer sig om, samt hvad personerne tåler og ønsker. Så laver vi en særlig menu/ret, som behager deres smag.
Ja. Du må meget gerne reservere datoen for dit arrangement, inden du ved, hvad menuen skal bestå af. På den måde er du sikker på, at vi har plads i kalenderen til dit arrangement.
Oplys den præcise leveringsadresse, så vores GPS kan finde frem til jer.
Vores priser er ikke inkl. levering. Inden for Slagelse bygrænse er prisen 125,-, og ellers er vores leveringspriser delt op efter postnummer. Du kan se leveringspriser for dit postnummer her.
Først og fremmest mange tak for maden – det var virkelig lækkert!
Forretten var super indbydende og velsmagende, og portionsanretningerne fungerede rigtig godt.
Hovedretten var også virkelig vellykket med mørt kød, saftige og smagfulde grøntsager samt perfekt tilberedte kartofler.
Desserten var ligeledes flot, indbydende og ikke mindst velsmagende.
Det skal I virkelig have ros for – stor tak til jer!
Allerførst - Tak for det flotte arrangement med den dejlige mad til min
fødselsdagsfest i lørdags, det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk.
Mine gæster roste også maden.
1000 tak.
Først og fremmest for at lever frokost til os i dag, på trods af noget dato forvitring.
Det er vi meget taknemmelige for.
Men også for en fantastisk frokost af høj kvalitet, en dejlig sammen sætning af lidt traditionelle retter og nytænkning.
Vores gæster og vi meget ret imponeret over maden, og at i var i stand til at levere med så kort varsel.
Det er bestemt ikke sidste gang vi bestiller frokost hos jer.
Endnu en gang mange gange tak.