Der følger ikke tagbestik med, når vi leverer jeres menu. Så husk at have bestik klar til fade, skåle og andet.
Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.
Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.
Vi bærer selvfølgelig maden og stiller det, hvor I ønsker, dog skal vi have hjælp ved større selskaber samt ved levering på 1. sal og derover, hvis der ikke er elevator i bygningen.
Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændringer i leveringsprisen. Har du ikke mulighed for at aflevere servicen, kan du ringe til os og lave en aftale omkring afhentning.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.
Vi sætter stor pris på at høre fra jer, så efterlad gerne en anmeldelse på enten Trustpilot eller Facebook og fortæl os om din oplevelse.
Maden var fuldstændig fantastisk og alle gæster var super glade.
Den lille dåse med fisk var en kæmpe og anderledes oplevelse for alle, men alle retter fik mange flotte ord med på vejen.
Af hjertet tak for en dejlig og velsmagende oplevelse.
Hej Morten,
Mange tak for den dejlige mad til min fødselsdagsfest i lørdags. Det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk. Gæsterne roste også maden.
Hej Morten
Jeg er ansat på Fazade i Korsør, og har idag været til reception som I har faciliteteret.
Har selv en baggrund i den branche, og må sige at det var et supert set up, lækker mad, og især de 2 griller var fantastisk.
Så stor ros herfra.