Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.
Din tomme service skal afleveres inden for 5 dage efter arrangementets afholdelse.
Mange bliver tit overraskede over mængden af kasser og skåle, så sørg for at have ryddet køkkenbordet og hav gerne plads på køkkengulvet til at stable kasserne.
Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.
Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.
Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.
Vi har som udgangspunkt åbent alle dage på nær de sædvanlige helligdage som d. 24.12. og d. 1.1. Enkelte dage er som oftest travle for os, hvorfor det er vigtigt at være i god tid med reservation af dato samt bestilling af menu.
Super lækker And til Morten's Aften - og super service - her handler jeg gerne igen og tak for en velstegt And ;o))
Vi bestilte den klassiske brunch Alt var perfekt og meget lækkert Det er absolut ikke sidste gang, vi bestiller ved jer. Vil klart anbefale jer til andre!
Hej Morten
Først vil jeg sige en STOR TAK for den meget meget lækre mad, som vi nød i fulde drag - herligt.
Vi vender frygteligt tilbage med nye madordrer, når vi igen skal have gæstebud i en særlig anledning.