Citrontrifli

59,00 kr. pr. person

Anrettet på honningristet pistacie og mandler toppet med brændt marengs

Vis mere

Kommentar


Er der særlige hensyn f.eks. allergier mm., da det er en vigtig information til køkkenet

Hvis du ønsker at tilføje eller bytte en ret ud med en anden

Overblik over bestilling
Har du tilføjelser til Citrontrifli? Citrontrifli
Citrontrifli
Antal kuverter: voksne & børn.
Pris pr. person:
Har du husket tilvalg til Citrontrifli?
Citrontrifli

    Pris pr. person 0 kr.


    Brug for hjælp?

    Har du brug for hjælp eller rådgivning? Så tøv ikke med at tage fat i os!

    Ring til os på:
    5858 5054
    Levering til hele Sjælland
    Altid friske råvarer
    Hurtig og nem checkud

    Andre populære menuer

    FAQ

    Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.

    Du kan bestille mad direkte fra vores hjemmeside, men du har også mulighed for at ringe og aftale tid for en nærmere snak. Måske vi kan aftale det over telefonen. Ellers kan vi arrangerer et tidspunkt for et møde.

    Maden bliver leveret færdiganrettet på fade og i skåle, så det er klar til at sætte på bordet. Alle kolde retter bliver leveret i brødkasser, så der er mulighed for at stable kasserne. De varme retter leveres i termokasser, og her skal du være opmærksom på, at der kan være op til tre lag i én termokasse. Så tjek gerne en ekstra gang, inden du ringer og siger, at der mangler noget.

    Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.

    Vi bærer selvfølgelig maden og stiller det, hvor I ønsker,  dog skal vi have hjælp ved større selskaber samt ved levering på 1. sal og derover, hvis der ikke er elevator i bygningen.

    Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.

    Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.

    Vi har som udgangspunkt åbent alle dage på nær de sædvanlige helligdage som d. 24.12. og d. 1.1. Enkelte dage er som oftest travle for os, hvorfor det er vigtigt at være i god tid med reservation af dato samt bestilling af menu.

    chevron-down