Der følger ikke tagbestik med, når vi leverer jeres menu. Så husk at have bestik klar til fade, skåle og andet.
Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændringer i leveringsprisen. Har du ikke mulighed for at aflevere servicen, kan du ringe til os og lave en aftale omkring afhentning.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.
Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.
Har vi en aftale om, at vi afhenter servicen, forventer vi at gøre dette inden for 8 hverdage. Vi ringer til dig dagen før, vi afhenter servicen og aftaler tid og sted.
Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.
Kære Kok Amok. Tusind tak for lækker mad i aftes. Flotte anretninger, mængderne gavmilde og smagen i top. Chaufføren var både sød venlig og hurtig. Mine gæster var glade mætte og tilfredse. Tak for endnu engang at leve op til forventningerne. Det er snart mange gange jeg har bestilt fra jer og det er bare altid godt. Tak. Vh Kamilla
Super lækker And til Morten's Aften - og super service - her handler jeg gerne igen og tak for en velstegt And ;o))
Vi bestilte den klassiske brunch Alt var perfekt og meget lækkert Det er absolut ikke sidste gang, vi bestiller ved jer. Vil klart anbefale jer til andre!