Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændringer i leveringsprisen. Har du ikke mulighed for at aflevere servicen, kan du ringe til os og lave en aftale omkring afhentning.
Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.
Ja. Du må meget gerne reservere datoen for dit arrangement, inden du ved, hvad menuen skal bestå af. På den måde er du sikker på, at vi har plads i kalenderen til dit arrangement.
Mange bliver tit overraskede over mængden af kasser og skåle, så sørg for at have ryddet køkkenbordet og hav gerne plads på køkkengulvet til at stable kasserne.
Det gør vi selvfølgelig. Du skal blot oplyse, hvor mange personer det drejer sig om, samt hvad personerne tåler og ønsker. Så laver vi en særlig menu/ret, som behager deres smag.
Vi bestræber os altid på at levere maden til det ønskede leveringstidspunkt, men for en sikkerheds skyld har vi et leveringsspænd på 30 minutter. Så ønsker I, at maden ankommer kl. 18.00, vil det enten hedde mellem 17.30-18.00 eller 18.00-18.30.
Maden var fuldstændig fantastisk og alle gæster var super glade.
Den lille dåse med fisk var en kæmpe og anderledes oplevelse for alle, men alle retter fik mange flotte ord med på vejen.
Af hjertet tak for en dejlig og velsmagende oplevelse.
Hej Morten,
Mange tak for den dejlige mad til min fødselsdagsfest i lørdags. Det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk. Gæsterne roste også maden.
Hej Morten
Jeg er ansat på Fazade i Korsør, og har idag været til reception som I har faciliteteret.
Har selv en baggrund i den branche, og må sige at det var et supert set up, lækker mad, og især de 2 griller var fantastisk.
Så stor ros herfra.