Vi sætter stor pris på at høre fra jer, så efterlad gerne en anmeldelse på enten Trustpilot eller Facebook og fortæl os om din oplevelse.
Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.
Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.
Du har selvfølgelig mulighed for at ændre antallet af kuverter. Faktisk helt op til 3 hverdage før dit arrangement. Vi sætter dog altid pris på at få et ca. antal ved bestilling.
Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.
Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.
Har vi en aftale om, at vi afhenter servicen, forventer vi at gøre dette inden for 8 hverdage. Vi ringer til dig dagen før, vi afhenter servicen og aftaler tid og sted.
Kære Kok Amok. Tusind tak for lækker mad i aftes. Flotte anretninger, mængderne gavmilde og smagen i top. Chaufføren var både sød venlig og hurtig. Mine gæster var glade mætte og tilfredse. Tak for endnu engang at leve op til forventningerne. Det er snart mange gange jeg har bestilt fra jer og det er bare altid godt. Tak. Vh Kamilla
Super lækker And til Morten's Aften - og super service - her handler jeg gerne igen og tak for en velstegt And ;o))
Vi bestilte den klassiske brunch Alt var perfekt og meget lækkert Det er absolut ikke sidste gang, vi bestiller ved jer. Vil klart anbefale jer til andre!