Der følger ikke tagbestik med, når vi leverer jeres menu. Så husk at have bestik klar til fade, skåle og andet.
Det gør vi selvfølgelig. Du skal blot oplyse, hvor mange personer det drejer sig om, samt hvad personerne tåler og ønsker. Så laver vi en særlig menu/ret, som behager deres smag.
Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændringer i leveringsprisen. Har du ikke mulighed for at aflevere servicen, kan du ringe til os og lave en aftale omkring afhentning.
Vi har som udgangspunkt åbent alle dage på nær de sædvanlige helligdage som d. 24.12. og d. 1.1. Enkelte dage er som oftest travle for os, hvorfor det er vigtigt at være i god tid med reservation af dato samt bestilling af menu.
Du har selvfølgelig mulighed for at ændre antallet af kuverter. Faktisk helt op til 3 hverdage før dit arrangement. Vi sætter dog altid pris på at få et ca. antal ved bestilling.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.
Hej med jer
Jeg synes lige jeg vil sige, at det er ikke sidste gang ( heller ikke første😍) gang vi køber mad hos Kokamok
Hold da op hvor var det lækkert.
Vi fik Tapas den 22/3 til min 70 års fødselsdag.
Alt var godt og der var rigeligt, selv om der dukkede et par hoveder op, som ikke var inviteret.
Alle roste maden og spurgte hvor vi havde købt det.
Super og tak for god mad
Kathe
Vi har fået mad til vores gæster af flere omgange, og er stadigvæk yderst tilfredse med både service og god mad! I aften har vi fået den lækreste nytårsmenu, hvor service og mad fortsat er helt i top! Tak for Jer! Glæder os til næste gang vi får et flot, lækkert og velanrettet måltid
Hej med jer!
Har lige været til barnedåb i dag hos familien Birkholm. Og de havde bestilt mad hos jer. Synes lige jeg ville fortælle at maden var FANTASTISK! Stor ros til kokken!