Det fremgår af din faktura, hvornår vi ønsker, at betalingen er gået igennem. Husk derfor at kigge den godt efter.
Vi hjælper dig gerne med at sammensætte din menu. Du har enten mulighed for at afgive ønsker og få et menuforslag, eller du kan booke et møde med vores kok, som guider dig igennem de forskellige retter og sammensætninger.
Din tomme service skal afleveres inden for 5 dage efter arrangementets afholdelse.
Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.
Vi anbefaler altid, at maden leveres en time før, I skal spise eller en halv time før, gæsterne ankommer, så I kan nå at pakke ud og få et overblik over de – måske – mange kasser, skåle, glas osv.
Vi gør opmærksom på, at det d. 31. december kun er muligt at bestille vores nytårsmenu og desværre ikke andre menuer, buffeter og retter fra cateringkortet.
Hej med jer
Jeg synes lige jeg vil sige, at det er ikke sidste gang ( heller ikke første😍) gang vi køber mad hos Kokamok
Hold da op hvor var det lækkert.
Vi fik Tapas den 22/3 til min 70 års fødselsdag.
Alt var godt og der var rigeligt, selv om der dukkede et par hoveder op, som ikke var inviteret.
Alle roste maden og spurgte hvor vi havde købt det.
Super og tak for god mad
Kathe
Vi har fået mad til vores gæster af flere omgange, og er stadigvæk yderst tilfredse med både service og god mad! I aften har vi fået den lækreste nytårsmenu, hvor service og mad fortsat er helt i top! Tak for Jer! Glæder os til næste gang vi får et flot, lækkert og velanrettet måltid
Hej med jer!
Har lige været til barnedåb i dag hos familien Birkholm. Og de havde bestilt mad hos jer. Synes lige jeg ville fortælle at maden var FANTASTISK! Stor ros til kokken!