Ja. Du må meget gerne reservere datoen for dit arrangement, inden du ved, hvad menuen skal bestå af. På den måde er du sikker på, at vi har plads i kalenderen til dit arrangement.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.
Som udgangspunkt er leveringsprisen ekskl. afhentning af service. Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændring i leveringsprisen.
Maden bliver leveret færdiganrettet på fade og i skåle, så det er klar til at sætte på bordet. Alle kolde retter bliver leveret i brødkasser, så der er mulighed for at stable kasserne. De varme retter leveres i termokasser, og her skal du være opmærksom på, at der kan være op til tre lag i én termokasse. Så tjek gerne en ekstra gang, inden du ringer og siger, at der mangler noget.
Der følger ikke tagbestik med, når vi leverer jeres menu. Så husk at have bestik klar til fade, skåle og andet.
Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.
Maden var fuldstændig fantastisk og alle gæster var super glade.
Den lille dåse med fisk var en kæmpe og anderledes oplevelse for alle, men alle retter fik mange flotte ord med på vejen.
Af hjertet tak for en dejlig og velsmagende oplevelse.
Hej Morten,
Mange tak for den dejlige mad til min fødselsdagsfest i lørdags. Det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk. Gæsterne roste også maden.
Hej Morten
Jeg er ansat på Fazade i Korsør, og har idag været til reception som I har faciliteteret.
Har selv en baggrund i den branche, og må sige at det var et supert set up, lækker mad, og især de 2 griller var fantastisk.
Så stor ros herfra.