


Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.
Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændringer i leveringsprisen. Har du ikke mulighed for at aflevere servicen, kan du ringe til os og lave en aftale omkring afhentning.
Mange bliver tit overraskede over mængden af kasser og skåle, så sørg for at have ryddet køkkenbordet og hav gerne plads på køkkengulvet til at stable kasserne.
Det gør vi selvfølgelig. Du skal blot oplyse, hvor mange personer det drejer sig om, samt hvad personerne tåler og ønsker. Så laver vi en særlig menu/ret, som behager deres smag.
Ja. Du må meget gerne reservere datoen for dit arrangement, inden du ved, hvad menuen skal bestå af. På den måde er du sikker på, at vi har plads i kalenderen til dit arrangement.
Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.
Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.
Først og fremmest mange tak for maden – det var virkelig lækkert!
Forretten var super indbydende og velsmagende, og portionsanretningerne fungerede rigtig godt.
Hovedretten var også virkelig vellykket med mørt kød, saftige og smagfulde grøntsager samt perfekt tilberedte kartofler.
Desserten var ligeledes flot, indbydende og ikke mindst velsmagende.
Det skal I virkelig have ros for – stor tak til jer!
Allerførst - Tak for det flotte arrangement med den dejlige mad til min
fødselsdagsfest i lørdags, det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk.
Mine gæster roste også maden.
1000 tak.
Først og fremmest for at lever frokost til os i dag, på trods af noget dato forvitring.
Det er vi meget taknemmelige for.
Men også for en fantastisk frokost af høj kvalitet, en dejlig sammen sætning af lidt traditionelle retter og nytænkning.
Vores gæster og vi meget ret imponeret over maden, og at i var i stand til at levere med så kort varsel.
Det er bestemt ikke sidste gang vi bestiller frokost hos jer.
Endnu en gang mange gange tak.