


Som udgangspunkt er leveringsprisen ekskl. afhentning af service. Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændring i leveringsprisen.
Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.
Vi bærer selvfølgelig maden og stiller det, hvor I ønsker, dog skal vi have hjælp ved større selskaber samt ved levering på 1. sal og derover, hvis der ikke er elevator i bygningen.
Vi hjælper dig gerne med at sammensætte din menu. Du har enten mulighed for at afgive ønsker og få et menuforslag, eller du kan booke et møde med vores kok, som guider dig igennem de forskellige retter og sammensætninger.
Du har selvfølgelig mulighed for at ændre antallet af kuverter. Faktisk helt op til 3 hverdage før dit arrangement. Vi sætter dog altid pris på at få et ca. antal ved bestilling.
Vi sætter stor pris på at høre fra jer, så efterlad gerne en anmeldelse på enten Trustpilot eller Facebook og fortæl os om din oplevelse.
Vi har som udgangspunkt åbent alle dage på nær de sædvanlige helligdage som d. 24.12. og d. 1.1. Enkelte dage er som oftest travle for os, hvorfor det er vigtigt at være i god tid med reservation af dato samt bestilling af menu.
Først og fremmest mange tak for maden – det var virkelig lækkert!
Forretten var super indbydende og velsmagende, og portionsanretningerne fungerede rigtig godt.
Hovedretten var også virkelig vellykket med mørt kød, saftige og smagfulde grøntsager samt perfekt tilberedte kartofler.
Desserten var ligeledes flot, indbydende og ikke mindst velsmagende.
Det skal I virkelig have ros for – stor tak til jer!
Allerførst - Tak for det flotte arrangement med den dejlige mad til min
fødselsdagsfest i lørdags, det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk.
Mine gæster roste også maden.
1000 tak.
Først og fremmest for at lever frokost til os i dag, på trods af noget dato forvitring.
Det er vi meget taknemmelige for.
Men også for en fantastisk frokost af høj kvalitet, en dejlig sammen sætning af lidt traditionelle retter og nytænkning.
Vores gæster og vi meget ret imponeret over maden, og at i var i stand til at levere med så kort varsel.
Det er bestemt ikke sidste gang vi bestiller frokost hos jer.
Endnu en gang mange gange tak.