Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.
Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændringer i leveringsprisen. Har du ikke mulighed for at aflevere servicen, kan du ringe til os og lave en aftale omkring afhentning.
Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.
Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.
Der følger ikke tagbestik med, når vi leverer jeres menu. Så husk at have bestik klar til fade, skåle og andet.
Din tomme service skal afleveres på vores adresse Smedegade 65, 4200 Slagelse.
Du skal blot notere dine informationer på sedlen, der ligger fremme ved indgangen.
Aflevering af REN service er muligt 365 dage om året, 24/7.
Mange bliver tit overraskede over mængden af kasser og skåle, så sørg for at have ryddet køkkenbordet og hav gerne plads på køkkengulvet til at stable kasserne.
Super lækker And til Morten's Aften - og super service - her handler jeg gerne igen og tak for en velstegt And ;o))
Vi bestilte den klassiske brunch Alt var perfekt og meget lækkert Det er absolut ikke sidste gang, vi bestiller ved jer. Vil klart anbefale jer til andre!
Hej Morten
Først vil jeg sige en STOR TAK for den meget meget lækre mad, som vi nød i fulde drag - herligt.
Vi vender frygteligt tilbage med nye madordrer, når vi igen skal have gæstebud i en særlig anledning.