


Det er vigtigt, at vi kan komme i kontakt med dig eller kan få fat på en, som kan besvare vores eventuelle spørgsmål, og som kan guide os på vej i tilfælde af, at GPS’en ikke kan finde frem.
Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.
Din tomme service skal afleveres på vores adresse Smedegade 65, 4200 Slagelse.
Du skal blot notere dine informationer på sedlen, der ligger fremme ved indgangen.
Aflevering af REN service er muligt 365 dage om året, 24/7.
Når du bestiller mad fra Kok Amok skal du være opmærksom på, at vi har et minimum på 8 personer (10 ved levering af mad). I enkelte tilfælde fx ved jul og nytår, er det muligt at bestille til færre personer, men hør os altid ad, inden du bestiller.
Mange bliver tit overraskede over mængden af kasser og skåle, så sørg for at have ryddet køkkenbordet og hav gerne plads på køkkengulvet til at stable kasserne.
Vi bestræber os altid på at levere maden til det ønskede leveringstidspunkt, men for en sikkerheds skyld har vi et leveringsspænd på 30 minutter. Så ønsker I, at maden ankommer kl. 18.00, vil det enten hedde mellem 17.30-18.00 eller 18.00-18.30.
Først og fremmest mange tak for maden – det var virkelig lækkert!
Forretten var super indbydende og velsmagende, og portionsanretningerne fungerede rigtig godt.
Hovedretten var også virkelig vellykket med mørt kød, saftige og smagfulde grøntsager samt perfekt tilberedte kartofler.
Desserten var ligeledes flot, indbydende og ikke mindst velsmagende.
Det skal I virkelig have ros for – stor tak til jer!
Allerførst - Tak for det flotte arrangement med den dejlige mad til min
fødselsdagsfest i lørdags, det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk.
Mine gæster roste også maden.
1000 tak.
Først og fremmest for at lever frokost til os i dag, på trods af noget dato forvitring.
Det er vi meget taknemmelige for.
Men også for en fantastisk frokost af høj kvalitet, en dejlig sammen sætning af lidt traditionelle retter og nytænkning.
Vores gæster og vi meget ret imponeret over maden, og at i var i stand til at levere med så kort varsel.
Det er bestemt ikke sidste gang vi bestiller frokost hos jer.
Endnu en gang mange gange tak.