Ja, og den er yderst vigtig at tjekke igennem, da det er her, vi bekræfter den information, vi har fået om dit arrangement. F.eks. er det vigtigt, at du husker at tjekke, om detaljer som dato, tidspunkt, leveringsadresse, kuvertantal og menu er korrekte.
Er der en fejl i din bekræftelse, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan rette din bestilling til.
Hvis noget af din bestilling mangler, så ring til os hurtigst muligt, så vi kan nå at reagere på det. Er det først blevet opdaget efter, det er for sent, så ring eller send os en e-mail, så vi sammen kan finde en løsning.
Har vi en aftale om, at vi afhenter servicen, forventer vi at gøre dette inden for 8 hverdage. Vi ringer til dig dagen før, vi afhenter servicen og aftaler tid og sted.
Ja. Du må meget gerne reservere datoen for dit arrangement, inden du ved, hvad menuen skal bestå af. På den måde er du sikker på, at vi har plads i kalenderen til dit arrangement.
Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.
Ja. Vi har et mindre lager af tallerkner, glas, bestik og diverse bordpynt, som vi gerne låner ud til dit arrangement. Spørg gerne ved bestilling af din menu.
Maden var fuldstændig fantastisk og alle gæster var super glade.
Den lille dåse med fisk var en kæmpe og anderledes oplevelse for alle, men alle retter fik mange flotte ord med på vejen.
Af hjertet tak for en dejlig og velsmagende oplevelse.
Hej Morten,
Mange tak for den dejlige mad til min fødselsdagsfest i lørdags. Det så rigtigt flot ud og smagte fantastisk. Gæsterne roste også maden.
Hej Morten
Jeg er ansat på Fazade i Korsør, og har idag været til reception som I har faciliteteret.
Har selv en baggrund i den branche, og må sige at det var et supert set up, lækker mad, og især de 2 griller var fantastisk.
Så stor ros herfra.